Модната марка со седиште во Германија, Гери Вебер, поднесе барање за стечај. Судот го одобри барањето. Постапката се однесува само на матичната компанија „Gerry Weber International AG“, која вработува 580 вработени и не вклучува подружници. Главната причина за тврдењето за несолвентност е дека компанијата не успеала да преговара за договор со доверителите. Сепак, компанијата увери дека има доволно средства да продолжи да работи до 2020 година.

Дел од реструктуирањето на „Гери Вебер“ вклучува и намалување на повеќе од 200 вработени и ги идентификуваше 200 продавници во синџирот што треба да се затворат. Загубите за 2018 година ќе надминат 192 милиони евра. Главната причина за ова е намалената производство  на облека, а тоа, пак, се должи на фактот дека голем број на потрошувачи преминале на онлајн купувања.

Друг фактор е зголемувањето на конкуренцијата од брендовите како што се „Х&М“ и „Индитекст“ Последно, но не и најмалку важно, модните трендови исто така влијаат. Во 1980-тите, кога акцентот беше ставен на „вечните“ модели, Гери Вебер беше на врвот. Денес, сепак, профитабилни компании се оние кои следат пофлексибилни модни трендови.

 Една од најголемите грешки беше изградбата на нов логистички центар во 2015 година. Салите беа премногу големи и премногу скапи. Тоа беше проблемот со кој се соочивме. До банкрот не доведе и  стратегија за проширување на компанијата од 2015 година. Работата на мојот живот се уште не е завршена. Верувам дека ќе го спасиме брендот“- изјави Герхард Вебер (77), основач на компанијата.