Турција е неоспорен лидер во изградбата на нов малопродажен простор во Европа за  2018 година со обем на продажба од 525 илјади квадратни метри.

Сепак, во однос на претходната година, земјата забележа пад од скоро 50%, а тоа се  должи на фактот дека инвеститорите се фокусираат на оптимизација на постојните трговски центри и на изградба на помали.

Турската лира опадна  и профитабилно е за  туристите  да купуваат во Турција, но потрошувачките производи таму се зголемија за дури 19,7% годишно. Сепак, високата инфлација во Турција не ги спречува туристите да ја посетат оваа земја.

Брокерите коментираат дека поголемите градови се веќе заситени со трговски центри. Отсега, не се очекуваат нови класични проекти за трговски центар, туку флексибилни концепти во согласност со трендовите на пазарот, како што се електронската трговија и сè посуштинската улога на местата за јадење и забава.