Адидас може да ја изгуби својата позиција на европскиот пазар, но во Азија се развива со исклучително темпо. Една од главните причини е маркетинг стратегијата во Кина, базирана на фудбалската ѕвезда Лионел Меси и музичкиот идол Кајне  Вест, пишува Блумберг.

Германската компанија бележи двоцифрен раст во земјата, со најголем напредок во е-трговијата. Приходите во секторот се зголемија за околу 40%.

Извршниот директор на компанијата   се радува за  зголемениот раст,  бидејќи тој беше назначен за најважната позиција во компанијата во 2016 година. За тој период, тој помогна да се подигне пазарната вредност на Адидас за околу 20 милијарди евра. Пред него, сега постојат два главни пазари – Северна Америка и Европа, каде што конкурентот Најк има постабилни позиции. Неговите планови за Reebok се прилично смели, надевајќи се дека класичниот бренд ќе се врати во 2020 година.

Во првиот квартал од годината продажбата на “Адидас” достигна 5,88 милијарди евра на глобално ниво. Добивката е, исто така, рекорд – 875 милиони евра. Сето ова е благодарение на 16% подобрување на  продажбата во Кина.

Рорстед мисли дека тој има најдобар тим на “Инфлуенцери”, мислејќи на Меси и на Вест .