Џеф Безос, основачот на Амазон, еднаш рекол: „Вашиот бренд е она што другите луѓе велат за тебе кога не си во собата“.
Можеме да додадеме дека ако речиси сите велат одлични работи за тебе, тогаш имаш екстремно вреден бренд.
Податоците за оваа визуелизација се земени од Форбс, кој објавува годишна листа на компании со најдобри брендови.
Топ 10 највредни брендови во светот
Секоја од првите 5 компании доаѓа од технолошкиот сектор, вклучувајќи ги и 6 од првите 10. По технологијата, автомобилскиот сектор ја има втората највисока колективна вредност на брендот, предводена од компании како Toyota (44,7 Б), Мерцедес-Бенц (34,4 Б) и БМВ (31,4 Б)
Секторите за финансиски услуги и пакувања на пакувани стоки, исто така, се издвојуваат како индустрии со натпросечни оценки за брендот. Кока-кола ($ 57.3B) заслужува посебно споменување како единствена компанија за пијалоци која ги бори првите 10.
Comments are closed for this post.