На денешен ден 1994 година беше емитувана првата епизода на К-15. Првиот скеч почнува како дебатна емисија, на која експертите Тошо Малерот и Миле Паника одговараат на прашањето: Зошто Скопје смрди ко мишка? 

30 години подоцна, на Скопје му се случува нешто далеку полошо:

Данела Арсовска

За скопската градоначалничка во оваа „славна“ рубрика место има секоја недела. Бирајте од неисполнети ветувања, распад на институциите, незавршени проекти, па преку ѓубре и смрдеа, преку Зоолошка, Водовод, Комуналец, до арогнацијата кон граѓаните и соработниците и изживувањето врз вработените. Неделава, погодувате, тука е поради јавниот превоз.

Како од „бесплатен превоз“ стигнавме до никаков превоз?

Како од „модерно Скопје“ стигнавме до рурална Индија? 

Како од „менаџерка сум“ стигнавме до и она што работеше веќе да не работи? 

Арсовска ретко одговара на прашањата на новинарите (ретко им се појавува и на задолжителните седници на Совет на Град Скопје, па веќе не се ни вреѓаме). Ама кога конечно ќе одговори, тоа секогаш личи исто – некој друг е крив!

Така во овој, неделниов хаос со јавниот превоз (ги имаше многу и ние не може да ја дофатиме со архивирање), за Арсовска повторно виновнен е друг.

Арсовска како небулозно го оценува образложението на Бирото за јавни набавки за поништената набавка на гориво еуродизел за автобусите на ЈСП „Скопје“ и вели дека не може да се зборува за подобра или полоша понуда за набавка на гориво, во ситуација кога цената е регулирана од страна Регулаторната комисија за енергетика (РКЕ).

 

Она што беше дадено како образложение во јавноста, односно како причина за (поништување н.з.) на самата набавка за нас е небулозно затоа што не можете вие да имате подобра или полоша понуда за набавка на гориво каде што цената е регулирана од страна на Регулаторната комисија на Република Македонија. Таа е иста цена за сите, не може да биде поголема или пониска, не може да се наддава на таа цена затоа што цената е веќе одредена од Регулаторната комисија за енергетика, рече скопската градоначалничка во интервју за ТВ Телма.

Во име на целата јавност, би прашале само – ШТО? 

Набавка, тендер, Регулаторна – што од овие зборови е битно за јавноста? Зошто било кој обичен човек, за кој за нормално функционирање на неговиот и и животот на неговите деца, како одење на работа, на училиште, излегување, му зависи од јавниот превоз – би требало да се занимава со овие работи?

Зошто било кој кому не е му е тоа работа би се занимавал со ова?

Зошто било кому би му било гајле со какви проблеми се соочува Арсовска?

Па, тоа ви е работа, градоначалничке! Менаџирајте!

Не ја замарајте јавноста. И сама може да види колку смрди мишката. Секој ден го живее тоа.

Проблемот со превозот и овојпат се среди. Арсовска повторно потрча за помош кај, како што ја нарече, „секташко менталната Влада“. Владата повторно излезе пресрет. Нафтата е набавена, а Арсовска дури и рече „Благодарам“.

 

Премиерот Христијан Мицкоски, пак, синоќа од Белград најави нов предлог проект кој е во фаза на анализа за набавка на 100-120 електрични автобуси кои што нема да бидат распределени само за ЈСП-Скопје, туку и за општини каде што има организиран јавен градски превоз.