Германската автомобилска компанија „Фолсваген“ на франкфуртскиот авто- саем во септември ќе го претстави новото лого, во склоп на своите напори за ребрендирање на компанијата.
Германскиот произведувач од Франкфурт и официјално започнува транзиција кон електрични автомобили, тие ќе го лансираат првиот електричен модел од „ID“ семејството „VW ID3“, а тоа ќе биде шанска и за претставување на ново лого кое треба да симбилизира доаѓање на нова електрична ера за „VW“.
Како што велат од овој автомобилски гигант, новото лого ќе биде по смело и шарено во однос на актуелното, не се очекува да има драстични промени во структурата на дизајнот. Најверојатно и новото лого ќе биде комбинација од буквите „V“ и „W“.
Кон почетокот на 2020-та година, новото лого ќе биде презентирано и за глобалниот базар и ќе биде користено во 171 земја т.е. секаде каде што „Volkswagen“ е присутен на пазарот.
Comments are closed for this post.